donderdag 28 januari 2010

Wat keken we er naar uit, zoals eerder vermeld was de weersvoorspelling van vandaag -26. Natuurlijk denk je dan; ach, het klinkt heel koud maar het zal vast wel mee vallen. Niet dus. Uiteindelijk is het hier in Seinajoki -21 geworden, met een gevoelstemperatuur van ongeveer -30 graden, heerlijk. Zeker als je om 8.30 weer een kwartier mocht gaan wandelen om bij de Universiteit te komen. Eenmaal daar aangekomen bleek dat het feestgedruis van gisterenavond in de Nachtclub zijn tol had geeist, meerder mensen kwamen of te laat, of helemaal niet opdagen. Dit mocht de pret niet drukken en iedereen ging weer hard aan het Markstratten.

Even snel over gisteren, de bedoeling was dat we s'avonds naar een nachtclub zouden gaan zoals eerder verteld. Omdat we toch al het een en ander gefeest hadden de laatste avonden was er niet veel energie meer, maar toch besloten we te gaan. Eenmaal aangekomen bij een chique bar, was het de bedoeling dat we onze jas ophingen en aldaar werd het duidelijk dat er zich een trap bevond die naar een gave nachtclub ging. Deze bestond uit 2 zalen, waar we in de een van de zalen werden uitgenodigd door de Finnen voor een welkomstdrankje. Dit duurde even en omdat de Nederlandse dames het helaas niet op konden brengen om mee te gaan moesten de Nederlandse heren op zoek naar wat ander leuks om mee te dansen. Als je ons kent weet je dat dit natuurlijk geen probleem is en zo gezegt is zo gedaan. Eenmaal op de dansvloer zijn er binnen enkele vrouwen van verschillende nationaliteiten zo versierd. (Frans, Zweeds, Schots, Italiaans.)
Na een flinke avond stappen lig ik na verschillende avonturen om 6 uur in bed, met in mijn achterhoofd dat ik er over 2 uur weer uit moet....

Maar 1 kwartier te laat bereid ik me voor op een lange dag, die nu eindelijk aan een einde aan het komen is (23:30). Ik ben aan het genieten van een pilsje, ik geniet er heerlijk van want er zijn helaas nog veel mensen aan het werken op dit moment aan de presentatie voor morgen. Deze presentatie zal gaan over het resultaat van team. Mijn taak is om de toekomst van ons bedrijf te omschrijven en daar ga ik onder het genot van het volgende pilsje nog even goed over brainstormen.

By the way, als je buiten staat en heel diep inademd door je neus dan bevriest je neushaar.

Vriendelijke groeten
AvA van ABC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten