maandag 25 januari 2010

1e dag van de Markstrat Games

Ja dames en heren, de strijd is losgebarsten! Er wordt vanaf vandaag officieel gestreden om de zogenaamde "eer" .
Na een lekker ontbijtje zijn we op ons gemakje naar de University of Seinajoki gelopen. Eenmaal aangekomen, had iedereen zijn werkplek opgezocht en ging ijverig aan de slag. Wat er (in mijn ogen) in eerste instantie nogal saai uitzag, bleek uiteindelijk een mooie zoektocht naar de ideale prijsstelling, doelgroepselectie en verdeling van advertentiebudget. En ik moet zeggen dat ik het erg intressant vindt, en echt zin heb om hard aan de slag te gaan. Zeker de titanenstrijd die er tussen mij en Joachim is losgebarsten, zorgt voor de nodige motivatie. Het maakt namelijk niet uit waar ik eindig als het maar boven die jongeman is!!!

Nu gaan we even genieten van de lekkere biertjes waar helaas iets te veel accijns bovenop liggen.

Binnenkort meer !

Wessel Voets

2 opmerkingen:

  1. Voor de duidelijkheid: Wessel staat al sinds het begin onder mij in zowel marktaandeel als netto winst.
    J

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bier voor 12 uur?! is toch nie normaal meer! succes jongens! en Wessel: HOU DE ABC-EER HOOG HE!!

    BeantwoordenVerwijderen